Beta 300 RR Racing 2T MY2025
Cadru: oțel molibden, dublu cadru despicat deasupra portului de evacuare
Ampatament: 1482 mm
Lungime maximă: 2172 mm
Lățime maximă: 815 mm
Înălțime maximă: 1270 mm
Tip: monocilindru, 2 timpi, răcire cu lichid
Alezaj: 73 mm
Cursă: 69,99 mm
Cilindree: 292,6 cc
Raport de compresie: 11,63:1
Supapă evacuare: sistem BPV
Pornire: electrică
Aprindere: AC Kokusan – CDI digital cu control pompă ulei
Bujie: NGK GR7CI8
Admisie: prin clapetă lamelară
Lubrifiere: amestec
Carburator: Keihin PXK 36
Ambreiaj: multidisc în baie de ulei
Transmisie primară: Z.27/72
Cutie de viteze: 6 trepte
Transmisie finală: lanț
Ulei motor: SAE 10W/40
Consum l/100 km: 2,7
Emisii CO2 [g/km]: 62
E timpul pentru CURSĂ!
Rapidă, precisă și suplă – exact ca o motocicletă de competiție adevărată – noua gamă RR pregătită de curse de la Beta își schimbă numele și trece direct la subiect: oferă tuturor pasionaților de off-road performanță excepțională, fără compromisuri.
Modelele RR Race 2025 reprezintă versiunile pregătite de curse ale noilor modele X-Pro de la Beta, cu o serie de modificări la motor, suspensie și cadru, făcându-le ideale pentru a da tot ce au mai bun pe traseu. Proiectate atât pentru cursele lente, cât și pentru cele de mare viteză, modelele Race oferă riderilor încredere și „Rideability” – acel feeling unic pe care doar Beta îl poate oferi.
Pentru anul model 2025, întreaga gamă 2T și 4T vine cu o serie de caracteristici noi, în timp ce unele elemente sunt specifice anumitor modele:
Noi pedale din aliaj Ergal – reproiectate pentru control maxim și aderență, cu pini de oțel interschimbabili. Sunt mai înguste pentru a facilita mișcarea piciorului, dar oferă o priză mai bună.
Etrier față Nissin – mai ușor și mai performant, îmbunătățește manevrabilitatea fără a compromite puterea de frânare.
Ax spate mai gros – diametrul crescut la ø 22 mm pentru rigiditate sporită și precizie în manevrare. Brațul oscilant a fost actualizat pentru a-l acomoda.
Comutator de mapping pe ghidon – mutat de pe cadru pe ghidon, în interiorul protecției centrale, alături de butonul Traction Control (pentru 4T).
Carene complet redesenate – adoptate de la X-Pro, cu un aspect agresiv și modern. Accesul la filtrul de aer se face în continuare fără unelte, iar șaua se demontează cu un buton.
Fără injecție de ulei la modelele 2T – pentru reducerea greutății, dar poate fi montată opțional (disponibilă în catalogul Factory Parts).
După ce a debutat pe modelul 300 Race 2024, noua chiulasă cu dublă bujie ajunge și pe 250:
Aprindere mai curată și consum redus.
Putere și cuplu sporite, cu livrare mai lină.
Sistemele electrice sunt separate – în caz de defecțiune a unei bujii, motorul continuă să funcționeze.
Beta investește din nou în viitorul tinerilor rideri prin îmbunătățirea motorului 125cc:
Chiulasă și piston noi – motor mai puternic, mai exploziv și mai „guttural”.
Câștig semnificativ de putere pe toată plaja de turații, fără pierderi la turații joase.
Furcă KYB AOS 48 mm – cartuș închis, tratamente speciale, compresie și revenire reglabile.
Amortizor KYB C46 RCU – standard în racing pentru stabilitate, tracțiune și consistență în condiții grele.
Ax față cu eliberare rapidă – pârghie roșie anodizată, ideală pentru schimbări rapide în cursă.
Handguards ranforsate – aspect racing și rezistență mare în off-road.
Pinion spate ZF – miez din aluminiu anodizat, dinți din oțel – combinația ideală între greutate redusă și durabilitate.
Șa racing – cu material antiderapant și buzunar pentru documente.
Pedală schimbător și pedală frână spate anodizate negru.
Capac umplere ulei cutie, capac ulei motor și capac filtru ulei din aluminiu anodizat roșu.
Blocuri tensionare lanț din Ergal roșu.
Transport gratuit peste 500 RON
Garantie de retur 5 zile
Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând „Accept” sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află in sectiunea Termeni și condiții mai multe despre cookie-uri.
Completeaza formularul si te vom contacta!